Decentralisaties: en nu niet IT meer de schuld geven
Hoogtepunten miljoenennota 2013. Blog op inGovernment (SDU). 2013.
Floor's Focus: Wat kan de overheid leren van klantgerichte dienstverleners in de profitsector? Column in inGovernment (SDU). 2011-2012.
Wat kan de overheid leren van ABN AMRO?
Wat kan de overheid leren van Van Gansewinkel?
Wat kan de overheid leren van De Efteling?
Wat kan de overheid leren van Google?
Wat kan de overheid leren van Landal Greenparks?
Wat kan de overheid leren van Jumbo?
Wat kan de overheid leren van Mirabeau, ontwikkelaar van funda.nl?
Wat kan de overheid leren van Carglass?
Prioriteiten stellen door klantcontactanalyse in gemeente Westland. F.C. Lekkerkerker en H.P. Mulder. Proces en Document (SDU). 2010.
Als architect werken aan een laagdrempelige gemeente: interview in GemNet met F.C. Lekkerkerker. Proces en Document (SDU). 2009.
De WABO komt er aan. Proces en Document (SDU). 2009.
Diverse publicaties in EGEMwijs, blad van EGEM voor de lokale overheid. 2007-2008.
De innovatieve kracht van klachtenmanagement. Artikel in Management Executive. 2006.
Het Web Intake Systeem. Artikel in Kluwer Management Tools. 2004.
Samenwerken in duo’s. Hoofdstuk ‘Een communicatief Duo’. C. Verhoeven en F.C. Lekkerkerker. Hoogenboom, M. en Dinther, M. van (red.). Bergboek. 2004.
Verbetering publieksdienstverlening met het WIS: Gebruik van WIS door Dordrecht, Dongen en Helmond. Artikel in Burgerzaken en Recht. 2004.
Elektronische dienstverlening voor gemeenten: Het Web Intake Systeem van Dordrecht. Artikel in Burgerzaken en Recht. 2004.
Diverse publicaties in het blad Lokale Zaken, een blad voor lokale overheidsklanten van Capgemini. 2002 – 2004.
Informatiebron wordt Afternet-portaal. Artikel in Informatie Professional. 2000.
Kennismanagement in de publieke sector. Hoofdstuk ‘Intranet bij het Ministerie van Economische Zaken’. Duivenboden, H.P.M. van, Lips, A.M.B. en Frissen, P.H.A. (red.). Elsevier. 1999.